Klantenservice | Wij helpen graag!

Bestellen bij Theoriewinkel.nl

In de verschillende categorieën op onze website vindt u alle producten. De prijzen van de producten zijn allemaal weergegeven inclusief BTW.

Wanneer u een product wilt aanschaffen klikt u op de knop “In Winkelmand”. Het product wordt nu in uw winkelwagen geplaatst waar u automatisch naar wordt doorgestuurd. In uw winkelwagen ziet u een overzicht van het door u gewenste product. U kan uw bestelling afronden door te klikken op ‘Doorgaan naar afrekenen’ . Waar u ook bent op de website, rechtsonder staat altijd een miniversie van het overzicht van de producten in uw winkelwagen. Wanneer u in de Winkelwagen hebt geklikt op “Doorgaan naar afrekenen” komt u in het afrekenproces terecht waar u de overeenkomst voor levering sluit met Theoriewinkel.nl.

Betalingsmogelijkheden

Bij Theoriewinkel.nl kunt u op verschillende manieren veilig en vertrouwd betalen:

iDEAL en iDEAL QR
Theoriewinkel.nl maakt gebruik van de veilige iDEAL betaalservice via Sisow. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

Voordelen van iDeal

  • Je betaalt op de vertrouwde manier van internetbankieren.
  • Je betaalt via de veilige software van internetbankieren.
  • Betaling via iDEAL is gratis.
  • Je betaling wordt direct automatisch verwerkt.

PAYPAL
PayPal is een wereldwijd onlinebetaalsysteem. Je kunt je aanmelden met een e-mailadres. Betalingen kun je met je bankrekening, creditcard of een PayPal-rekening (waar je een tegoed op plaatst) doen. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.

Voordelen van Paypal:

  • Je betaalt via veilige software
  • PayPal biedt kopers bescherming wanneer je een product niet ontvangt en wel betaald hebt
  • Betaling via PayPal is gratis
  • Je betaling is direct automatisch verwerkt.

Levering van Online Producten

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u direct een e-mail met instructies om met de online cursus of training te starten.

Herroepen, Ruilen & Retourneren

14 dagen afkoelingsperiode (herroepingsrecht)

Bij Theoriewinkel.nl heeft u het recht om binnen en termijn van 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons: Theoriewinkel.nl, Protonstraat 5-1, 9743 AL Groningen, info@theoriewinkel.nl, tel. 050 820 04 14 op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen niet later dan 14 dagen na uw melding van herroeping aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Kosten in geval van herroeping
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Makkelijk kopieerbare producten zoals cd-roms en usb-sticks, waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd. Online cursussen of online examentrainingen kunnen, wanneer eenmaal gebruikt (geactiveerd) niet worden geretourneerd.

Belangrijk:

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking te retourneren

Producten ruilen

Het kan natuurlijk voorkomen dat u verkeerd product hebt besteld, misschien had u een boek voor de motor in plaats van bromfiets moeten hebben of of had u liever online training gehad in plaats van een CD-ROM en wilt u het bestelde product ruilen voor een ander product. Vanzelfsprekend werkt en denkt Theoriewinkel.nl met u mee voor een passende oplossing. Wanneer u dan ook een product wilt ruilen adviseren wij u om even contact met ons op te nemen per e-mail: info@theoriewinkel.nl of telefonisch: op 050 820 04 14. In het geval u een product wilt ruilen dan zijn de verzendkosten voor de retourzending voor uw rekening. Echter het product dat u wenst wenst te hebben zullen wij u gratis versturen. Is het product goedkoper of duurder dan uw eerder bestelde product? Dan ontvangt u per e-mail instructies over de eventuele terugboeking of bijbetaling.

Verkeerd product ontvangen

Theoriewinkel.nl heeft honderden verschillende boeken op voorraad. Het kan voorkomen dat er per ongeluk een verkeerd boek wordt verstuurd. Indien u een ander product heeft ontvangen dan u bestelde, controleer dan eerst of de productnaam op uw factuur overeenstemt met de productnaam op de website. Indien de productnamen verschillend zijn, verzoeken wij u het product binnen 14 kalenderdagen te retourneren. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op per e-mail: info@theoriewinkel.nl of telefonisch: op 050 820 04 14, zodat wij u zo snel mogelijk van het juiste product kunnen voorzien.

Theoriewinkel.nl stort de verzendkosten die u hebt gemaakt achteraf aan u terug. Pakketten die niet (voldoende) gefrankeerd zijn, worden door ons verrekend. Vermeld bij de retourzending wel uw bankgegevens en uw bonnetje van de verzendkosten zodat wij de gemaakte kosten aan u kunnen terugstorten.

Beschadigingen en defecten

Wanneer u van mening bent dat een product beschadigd of defect is verzoeken wij u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dat kan per e-mail: info@theoriewinkel.nl of telefonisch: op 050 820 04 14. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.

Retouradres

Producten retourneren kan naar:

WebPrice Webshops
t.a.v. Theoriewinkel.nl
Protonstraat 5-1
9743AL Groningen

Privacy en veiligheid

Theoriewinkel.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.

Theoriewinkel.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

Klachtenprocedure

Bij Theoriewinkel.nl willen we er alles aan doen om u als klant tevreden te houden. Veel werk gaat via de computer, maar er komen ook nog steeds mensenhanden aan te past. Natuurlijk kan er dus wel eens iets mis gaan. Bent u niet tevreden of hebt u een klacht over onze service, dan kunnen de volgende stappen u helpen.

Stap 1 – Breng ons op de hoogte

Vrijwel alle klachten lossen wij samen met nu in overleg op. Natuurlijk kunnen wij uw klacht niet oplossen als wij er niet van weten. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer: 050 820 04 14, stuur een e-mail naar info@theoriewinkel.nl of gebruik het contactformulier op onze website. Samen met u zoeken we naar een passende oplossing. Vermeld u duidelijk uw contactgegevens in de correspondentie zodat we met u in contact kunnen komen. Binnen 5 werkdagen zullen we een inhoudelijke reactie geven op uw klacht.

Stap 2 – Verzoek op klachtenbemiddeling

Zo ver zullen we het niet laten komen, maar komen we er in overleg met u niet uit, dan kunt u contact opnemen met de afdeling klachtenbemiddeling van Thuiswinkel.org. Stuur voor klachtenbemiddeling een e-mail naar klachten@thuiswinkel.org

Stap 3 – Geschillencommissie

Mocht ook de klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leiden, dan is er sprake van een geschil. Een geschil kunt u voorleggen aan de rechter, aan de geschillencommissie Thuiswinkel (goedkoper dan een rechtsgang) of aan het Europese online geschillenplatform (ODR). Het voorleggen van een geschil aan de geschillencommissie Thuiswinkel kan via deze website: www.degeschillencommissie.nl. U kan terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via deze website: Europese online geschillenplatform (ODR).